Gumiabroncs kereső

MÉRET: / /
GYÁRTÓK:
TÍPUS:

IDÉNY:
KERES

Motorgumi kereső

MÉRET: / /
GYÁRTÓK:
KERES

Alkatrészek

Szöveges kereső




Mezőgazdasági munkagépgumi

MÉRET: / /
GYÁRTÓK:
KERES

Tehergumi kereső

MÉRET: / /
GYÁRTÓK:
KERES

Autó klíma javítás

  Megosztás  

Vállaljuk bármilyen tipusú autóklíma javítását szakszerűen rövid határidővel:


 Az autoklima működése a hűtőközeg elpárolgására és kondenzációjára vonatkozó fizikai törvényeken alapul.

  • Autóklíma felépítése - www.autoklima.mbit.huAz autoklima kompresszor, 1, a hajtását ékszíjjal az elektromágneses tengelykapcsolón keresztül kapja, összesűríti a hűtőközeget, s ezáltal a külső hőmérséklet fölé növeli annak hőmérsékletét.
  • A hűtőközeg a kondenzátorban 2, folyadékká kondenzálódik, ("lecsapódik") és a hőmennyiség az elektromos ventilátor 2a, légáramával a külső térbe távozik. A hűtőközeg ezután áthalad a szárítószűrőn 3, ami kiszűri abból az esetleges szilárd szennyeződéseket és nedvességet. A következő lépésben az expanziós szelep 4, csökkenti a hűtőközeg nyomását, annak hőmérséklete az utastér hőmérséklete alá csökken.
  • autoklima - www. autoklima.mbit.huA következő, elpárolgási (folyadék-gáz) szakaszban az elektromos ventilátor az elpárologtatón 5, átáramoltatott utastérlevegőben lévő hőmennyiséget átveszi a hűtőközeg. Így az utastérbe visszakerintetett levegő friss és párátlanított lesz. Az elpárologtató tálcáján összegyűlt kicsapódott pára egy vagy több kivezető csövön keresztül kifolyik a szabadba. 
  • Tehát az autóklíma berendezés a motor hűtőfolyadékával együtt működő fűtőberendezéssel 7, együttesen biztosítja a megfelelő klimatizálást. Így ezzel a kombinációval az utastér belsejében minden megkívánt légállapot (hőmérséklet és relatív páratartalom) elérhető a külső időjárástól függetlenül. Vagyis nyáron hűtött száraz, vagy télen, fűtött száraz levegő.

    Autóklíma alapegységek:

    Az Expanziós szelep:
    expanziós szelep - www.autoklima.mbit.huAz expanziós szelep választja el a készülék magas nyomású oldalát az alacsony nyomásútól. Az autóklíma expanziós szelepe a mindenkor megkívánt üzemmódnak megfelelő mennyiségű hűtő gázt adagol az elpárologtatóba. Az expanziós szelep mindig az elpárologtató közelében van elhelyezve, vagy arra van rászerelve. A szelep működését három tényezõ befolyásolja:



     

    • Hőmérséklet érzékelő (thermo bulb), ami az elpárologtató kimenetére van szerelve,
    • Kiegyenlítő, amely az elpárologtató nyomását érzékeli,
    • Rugó amely egyensúlyba hozza a kiegyenlítő, illetve az érzékelő nyomását.

    Kompresszor:
    Autóklíma kompresszor - www.autoklima.mbit.huA kompresszor az autóklímaberendezésnek az a szerkezeti eleme, amely bíztosítja a hűtőközeg cirkulálását a rendszerben a hűtő körfolyamat fenntartásának érdekében. A kompresszor feladata a hűtőközeg átszivattyúzása a rendszeren. A hűtőközeg beszívása gázállapotban alacsony nyomáson és alacsony hőmérsékleten történik, majd sűrítés után magas hőmérsékleten ill. magas nyomással kerül vissza a rendszerbe. A kompresszorcsapágyazásának kenését speciális olaj végzi, melyet a gyártáskor töltenek bele: a kenőanyagot a rendszerben szintén a kompresszor keringteti. A kompresszor szabadonfutóékszíjtárcsáját a jármű motorja hajtja, általában a főtengelyről ékszíjjal, vagy lapos (poly-v) szíjjal. A kompresszor csak akkor üzemel, ha a tengelyre épített mágnestekercs jelet kap, és a mágneses erő a síktárcsát a meghajtott szíjtárcsához rántja, ezáltal szilárd kapcsolat jön létre a kompresszor tengely és a tárcsa között. Ma már gyártanak mágneskuplung nélküli kompresszorokat, ahol a hűtőközeg-szállítási mennyiséget szabályozó szelepeket a gépkocsi számítógépe vezérli.

    Elpárologtató - www.autoklima.mbit.huElpárologtató:
    Az elpárolgtatóban történik meg a hő átadása. Tulajdonképpen egy csőkígyó, melynek hőátadó képességét lamellákkal növelik. Feladata: miután a hűtő-közeg az expanzios szelepet alacsony nyomású és hőmérsékletű folyadék gáz keverékként hagyja el, így hőt von el a kondicionáló térbõl az elvárt hűtőhatást nyújtva. Az elpárologtató a légkondicionáló rendszer utolsó része, és a feladata a következő: miután a hűtőközeg az expanziós szelepet alacsony nyomású és hőmérsékletű folyadék-gáz keverékként hagyja el, hőt von el a
    kondicionálandó térből, az elvárt hűtőhatást nyújtva. A hűtőkör ezért a rendszer alacsony nyomású végén elhelyezett elpárologtatónál zárul. Mint már korábban láttuk, az elpárolgás az expanziós szelep által vezérelt, amely szabályozza a hűtőközeg pontos mennyiségét a levegő kívánt kezelésére, és biztosítja azt is, hogy a kompresszor még kis mennyiségű folyadékot se szívjon be. Az elpárologtató funkciója teljesen ellentétes a kondenzátoréval, de alapkivitele teljesen azonos. Az elpárologtató a kondenzátorhoz hasonlóan lehet csöves és lemezes, vagy tekercs típusú azonos paraméterekkel, de eltérő külső méretekkel, és a belsõ hidraulikus kör eltérő kialakításával. Az elpárologtató hűtőkapacitása maga után von egy második funkciót, a páramentesítést. Mivel az elpárologtatón áthaladó levegő páratartalommal rendelkezik, amit az utasok komfortérzetének megfelelőre kell szabályozni és a fölösleget el kell távolítani. A páratartalom egy részének eltávolítása kondenzátum formájában az elpárologtató lemezein történik. Az elpárologtató úgy van kialakítva, hogy a szükséges vízmennyiséget távolítsa el, és a legkedvezőbb állapotot biztosítsa az utastérben. A páramentesítés másodlagos hatása a szélvédők páramentes állapotban tartása. Az elpárologtató lemezelt csőkötegből, centrifugál-ventilátorból, házból, illetve a megfelelő csatornákból és kifúvókból áll.

    Hűtő ventillátor:
    A ventillátor a kondenzátorra szerelve segíti a hő leadásában. Ezek lehetnek szólóban illetve duóban, egy vagy több sebességűek.

    Elektromos rendszer:
    Az elektromos rendszerhez tartoznak még a belső kapcsolók, és a vezetékek, kijelzők, nyomáskapcsolók, kényelmet szolgáló különböző extrák.

    Szárító szűrő:
    Szárítószûrõ - www.autoklima.mbit.huA szárító szűrő feledata, hogy megszűrje a rendszerben keletkezett nevességet, hogy megvédje a rendszert a savasodástól, és a víz által keletkezett rozsdától, kiszűri a szilárd szennyeződéseket, gáz leválasztó. Cserélni 60.000.km-ként, illetve 4 évenként érdemes, melyet szakemberrel kell elvégeztetni. A csere töltéssel jár.

     

    Nyomáskapcsolók:
    A nyomáskapcsolók feladata megvédeni a rendszert a túlnyomástól, illetve az alacsony nyomástól, vezérelni az elektromos ventillátort.

    Kondenzátor:Kondenzátor - www.autoklima.mbit.hu
    A kondenzátor a hűtőközeg halmazállapotát- (gáz a kompresszor kimenetnél és folyadék az expanziós szelepnél) -megváltoztató alkatrész. A magasnyomású oldalon található. A megfelelő működés érdekében nélkülözhetetlen, hogy a felülete mindíg tiszta legyen.

    Miért használjuk az autóklímát:

    • jégvirág - www.autoklima.mbit.huA tiszta szélvédőért és ablakokért valamint a jobb kilátásért.
    • Az ideális hőmérsékletért.
    • A tiszta levegőért és alacsonyabb páratartalomért.
    • A nagyobb biztonságért és fáradtságérzés csökkentéséért.
    • Lehetővé teszi az autóban a kívánt hőmérséklet beállítását.
    • Ébren tartja a vezetőt.
    • Biztosítja a gyors reflexműködést.
    • Enyhíti a fáradtságérzetet.
    • Kényelmessé teszi az utazást
    • Növeli a koncentrálóképességet.
    • Megóvja az ablakokat a páralecsapódástól, javítja a látási viszonyokat, így növeli a biztonságos vezetést.
    • Lehetővé teszi a zárt ablakok melletti kényelmesebb utazást.
    • Megszűnik a kellemetlen huzat az autóban.
    • Megszűnnek a külső zajok, lehetővé teszi az utasok közötti normál társalgást.
    • A berendezést a belső cirkuláció funkcióba kapcsolva, a szennyezett levegő, kellemetlen szagok, füst és pára az utastéren kívül marad. (Az elhasznált belső levegő cseréje érdekében időnként szellőztessen!)
    Párátlanítás és fagytalanítás
    • Autoklima - www.autoklima.mbit.huNyomja be az AUTÓKLÍMA KAPCSOLÓT
    • Állítsa a LEVEGŐELOSZTÓT ABLAKFÚJÁS helyzetbe
    • Tekerje a FŰTÉSGOMBOT maximális hõmérsékletre
    • Állítsa a VENTILÁTOR KAPCSOLÓT maximális fokozatra

    Normál hűtés:

    • Nyomja be az AUTÓKLÍMA KAPCSOLÓT
    • LEVEGŐELOSZTÓT állítsa a kívánt helyzetbe
    • FŰTÉSGOMBOT állítsa a kívánt hőmérsékletre
    • VENTILÁTOR-FOKOZATKAPCSOLÓT állítsa a középső fokozatra.

    Gyors hűtés

    • Ha a gépjármű napon állt, vezetés közben egy pár percre nyissa ki az ablakokat.
    • Nyomja be a KÜLSŐ-BELSŐ CIRKULÁCIÓ kapcsolót
    • Tegye a FŰTÉSGOMBOT egészen balra (a legalacsonyabb hőmérsékletre)

    Fontos!
    Az autóklímaberendezések évente hűtőközegük 20%-át veszíthetik el, ami befolyásolja működésüket.

    • szag - www.autoklima.mbit.huAz autóklímaberendezés, belső felét évente, általában tavasszal, ill. 15.000 km-ként tisztítani és fertőtleníteni szükséges.
    • A pollenszűrőt ezért évente ill. 10. 000 km-ként cserélni javasolt. A pollenszűrő könnyen hozzáférhető és rövid időn belül cserélhető.
    • A klíma rendszerben található szárítószűrőt kb: 4 évente, ill. 60-70.000 km-ként cserélni kell, ilyenkor új gázt és olajat is kap a rendszer.
    • Egyes típusoknál ahol a két hűtő, (víz és klíma) egymás mögött helyezkedik el, a szöszmöszös időszak után gőzborotvás mosást kell alkalmazni, a jobb hűtés érdekében. Nagyon elkoszolódott hűtőknél nem elég előröl átmosni, ki is kell venni a hűtőt és utána kimosni.
    • A klíma ékszíj cseréje 30.000 km.-ént.
    • A VDI 6022 irányelv szerint, telepített klímaberendezésen rendszeres időközönként higiéniai eljárást kell alkalmazni.

    autoklima - www.autoklima.mbit.huAz autóklíma tisztítása, gombátlanítása, művelete, történhet helyszínen, illetve szervizkörülmények között.

    A pollenszűrő cseréje egyes típusoknál megoldható a helyszínen is.

    A szárítószűrő cseréjét a nagy bontás miatt nem lehet helyben véghez vinni, illetve ez a művelet is típus függő.

    A két hűtő tisztítását, kivételét szervizkörülmények között ajánlott, illetve lehetőség szerint szakember végezze.

    A klíma ékszíj cseréje általában egybeesik a generátor szíj cseréjének idejével.

    Ezen műveletek elvégzése max egy órát vesz igénybe, (egyes típusoknál többet is), de ha meg vannak csinálva, igen sok kellemetlenségnek az elejét vehetjük

    Az autóklíma típushibái:

    A nem karambolos eredetű, 4-10.-éves autók, autóklímájának a tipikus hibáit próbáljuk áttekinteni.
    Első benyomásként furcsán hangzik: autóklíma típus hiba. Ez abból adódik, hogy a mai autógyártás, 80.90%-ban nagy sorozatú, automatizált gépsorokon előállított darabokból áll össze. Ennek egy darabja az autóklíma is. A szabványos elemekből felépülő hűtőrendszer hibáinak többsége nem szerkezeti, hanem a beépítéssel függ össze. A legtöbb hiba a rögzítési elégtelenség, csatlakozó, vagy kapcsoló körül van. Tehát olyan műveletek, melyeket még mindig kézzel végeznek.
    Rögzítetlenségből eredően a csövek szét rázódnak, szétdörzsölődnek a motortérben.
    A belső nyomásszabályzású autóklíma berendezések használaton kívüli állapotban hajlamosak a teljesítmény csökkenésre. Ennek oka az autóklíma hosszú ideig történő be nem kapcsolása.( több hónapig). A kompresszor kenőanyaga üzem közben tömíti a rendszert, hosszabb állásnál, a tömítések, gumialkatrészek porózussá, gázáteresztővé válnak, kiszáradnak.
    Nagyon csapadékos tél után, feltünően sok a klíma hűtőjének a hibája. (kilyukad, elkorrodál).
    Ennek oka a sós lé, amit az előttünk haladó szór a hűtőre. Ezt kiküszöbölhetjük a rendszeres gőzborotvás mosásával.
    A CFC gázok egyik tulajdonsága az ózonromboló hatás és a melegházhatás fokozása. A Föld felszínéről a világűr felé távozó anyagok legnagyobb része a napsugárzás hatására a vízpárával érintkezve már a légkör alsó rétegeiben lebomlik és az esővel visszajut a Föld felszínére. A CFC molekulák nem bomlanak le, hanem 7-10 év alatt a légáramlatokkal feljutnak a szratoszférába. A sztratoszférában a napsütés hatására- az ózonhoz hasonlóan- a CFC molekula is lebomlik és nagyon reakcióképes klóratom szabadul fel. A reakció képes Cl atom a labilis ózonmolekulából lehasít egy oxigénatomot és klóroxidot képez vele, itt megmarad még egy oxigénmolekula. A labils klóroxid egy másik ózonmolekulával érintkezve ismét lebomlik és abból is lehasítja a harmadik oxigénatomot.
    Egyetlen klóratom így ózonmolekulák ezreit képes lebontani. A CFC közegek hosszú élettartama, majd utána a leszakadó klóratomok hosszú tevékenysége azt eredményezi, hogy a légkörbe már a korábban kibocsátott CFC közegek miatt gyártásuk beszüntetése ellenére is évtizedekig fog tartani a légkör eredeti normális ózonmennyiségének újbóli kialakulása.
    A korlátozásokbevezetése óta végzett magaslégköri mérések és az azokból levonható következtetések azt mutatják, hogy a sztratoszférában a klór koncentrációjának növekedése lelassult, a legutóbbi években talán meg is állt. Ezért feltehető, hogy a CFC (és HCFC) anygok termelésének a jelenleg érvényes megállapodások maradéktalan betartása szerinti csökkentése mellett a légkör eredeti ózontartalma kb 2040-re áll vissza "természetes" értékére.
    A HCFC hűtőközegek hatása más, mert a molekula hidrogént is tartalmaz. A hidrogén bomlékonyabbá teszi a molekulát, ezért könnyebben lépnek reakcióba a légkör más anyagaival. Így pl. a napsütés a H2O vízmolekulát hidrogén (H+) és hidroxil (OH-) gyökre bontja. Ez egy örökzöld téma, természetesen oldalakat lehetne okfejteni róla, de szerintem mindannyiunk érdeke a tiszta levegő, és a tiszta környezet.

    Globális felmelegedés

    A „globális felmelegedés” vagy „üvegházhatás” kifejezéseket általában akkor használjuk, ha a Föld átlagos felszíni hőmérsékletének időbeli változását, növekedését mutatjuk be. Becslések szerint, az elmúlt évszázad során a Föld éghajlata 0,6 és 0,9 Celsius fok közötti értékkel melegedett. Tudósok arra a következtetésre jutottak, hogy a huszadik század közepe óta a globálisan átlagolt hőmérsékletekben mutatkozó növekedés nagy valószínűséggel az antropogén (emberi tevékenység eredetű) üvegházhatású gázok koncentrációjában megfigyeltnövekedésnek tudható be” A fő antropogén üvegházhatású gázok azok, amelyeket a Kiotói Jegyzőkönyv foglal magában: széndioxid(CO2), metán (CH4), dinitrogénoxid (N2O) és az antropogénF gázok. A Montreali Jegyzőkönyv hatálya alá tartozó ózonfogyasztó anyagok, pl. klorofluorokarbonok (CFC), hidroklorofluorokarbonok (HCFC) és halonok szintén jelentős üvegházhatású gázok.

    A globális felmelegedés egyszerűsített alapelve

    A Föld a Naptól napsugarak formájában energiát kap (rövidhullámú napsugárzás), amely viszonylag akadálymentesen áthatol a légkörön. A beérkező rövidhullámú napsugárzás körülbelül 30%avisszaverődik az űrbe a légkörről és a felszínről. A fennmaradó 70 %ot megköti a Föld felszíne (földterület és óceán), valamint a légkör alsó része. A megkötés következtében a napsugárzás felmelegíti a Föld felszínét, majd hosszúhullámú (infravörös) hősugárzás formájában kisugárzik. Ez az infravörös sugárzás azonban nem képes olyan akadálytalanul áthatolni a légkörön, mint a beérkező rövidhullámú sugárzás, hanem visszaverődik a felhőkről, és megkötik a légkörben lévő üvegházhatású gázok. Így az üvegházhatású gázok csapdába ejtik a hőt a felszíntroposzféra rendszerben. Történetileg tekintve a természetes koncentrációjú üvegházhatású gázok tartották megfelelően melegen a Földet az élet fennmaradásához. Minél több emberi tevékenység eredetű üvegházhatásúgáz van a légkörben, annál több infravörös sugárzás ver ődik vissza a Föld felszínére. Ez vezet az ún. „antropogén üvegházhatású gáz effektushoz”, amelynek eredménye a Föld általános felmelegedése.

    2.2 Mik azok a fluortartalmú üvegházhatású gázok?

    1930-ban elsőként jelent meg a metán (CH4) teljesen halogénezett, stabil származéka, az R12 (CF2Cl2), melyben két-két hidrogén atomot két fluor és két klóratom helyettesít. Egyes gyártók elnevezése szerint Freon 12 stb. került forgalomba.
    Autóklíma - www-autoklima.mbit.huEz az anyag kiváló hűtőközeg, mely gyorsan kiszorította az és a CH3Cl (kén dioxid és metil klorid) közegeket. Nálunk 1950-es években terjedt el. Gyorsan terjedt a használatuk az ipar területein. Viszont ezek a gázok ózonrombolóak és növelik az üvegházhatást. A hűtőközegek lehetnek egyanyagú és két vagy több hűtőközegek keverékei.

    • Kedvező hűtőtechnikai jellemzőkkel kell hogy rendelkezzék.
    • Ne támadja meg a szerkezeti anyagokat
    • Jól elegyedjen a hűtőgépolajjal, és ne lépjen vele kémiai reakcióba.
    • Az emberi szervezetre ártalmatlan legyen.
    • Ne legyen tűz és robbanásveszélyes.
    • Olcsó legyen.

      Az előzőekben felsoroltak alapján a szakemberek az R-134a (CH2F-CF3), az R404a (R143a/125/134a/52/44/4%), és az Isceon 49 (R134s/R218/R600a) közeget használják a leggyakrabban.

    Gázok:
    Az autóklímában legtöbbször a R134a, R404a és az Isceon 49 -et használjuk.

    R134a:
    - Színtelen, nem éghető, enyhén éteres szagú, nem robbanásveszélyes, savaktól mentes, nem ingerlő, kémiailag és termikusan stabil, nem korrozív, nem tartalmaz klórt.

    R404a:
    - R502 helyettesítője, mélyhűtési feladatokra, R502-es rendszerekbe gond nélkül betölthető.

    Praktikus tanácsok az autóklímaberendezés szakszerű használatához:

      Gombátlanítás - www.autoklima.mbit.huA helyes és hatékony működéshez legalább egyszer hetente kapcsolja be a készüléket, még ha egész rövid ideig is. A működés eredményessége érdekében a gépkocsi szellőző-rendszerének levegőjárataiból mindenféle szennyeződést el kell távolítani, hiszen ezek rontják a hatásfokot.
      A kondenzációs folyamat része az autó alatti víztócsa, különösen akkor, ha a levegő páradús.
      Ha berendezés nem működik megfelelően, azonnal kapcsolja ki és keressen fel egy szakszervizt, ahol eredeti alkatrészeket, speciális műszereket és szerszámokat használnak, valamint megfelelő műszaki ismeretekkel rendelkeznek.

              Minden tavasszal gombátlaníttasuk ki az autó klíma berendezést!

    LEHETŐSÉG SZERINT A LÉKONDICIONÁLÓT CSAK A MOTOR BEINDÍTÁSA UTÁN KAPCSOLJUK BE!

    Párátlanítás és fagytalanítás Autoklima - www.autoklima.mbit.hu
    • Nyomja be az AUTÓKLÍMA KAPCSOLÓT
    • Állítsa a LEVEGŐELOSZTÓT ABLAKFÚJÁS helyzetbe
    • Tekerje a FŰTÉSGOMBOT maximális hőmérsékletre

    • Állítsa a VENTILÁTOR KAPCSOLÓT maximális fokozatra

    Normál hűtés:

    • Nyomja be az AUTÓKLÍMA KAPCSOLÓT
    • LEVEGŐELOSZTÓT állítsa a kívánt helyzetbe
    • FŰTÉSGOMBOT állítsa a kívánt hőmérsékletre
    • VENTILÁTOR-FOKOZATKAPCSOLÓT állítsa a középső fokozatra.

    Gyors hűtés

    • Ha a gépjármű napon állt, vezetés közben egy pár percre nyissa ki az ablakokat.
    • Nyomja be a KÜLSŐ-BELSŐ CIRKULÁCIÓ kapcsolót
    • Tegye a FŰTÉSGOMBOT egészen balra (a legalacsonyabb hőmérsékletre)
    • A LEVEGŐELOSZTÓ KAPCSOLÓT állítsa a SZELLŐZŐRÁCS FÚJÁS állásba
    • Tegye a VENTILÁTORKAPCSOLÓT a maximális sebességre

  • Vissza


      Megosztás  
     
     

    Abroncsok gyártók szerint:

    Antares | Apollo | Atlas | Aurora | Barum | BARUM TGK A | BFGOODRICH | Boto | Bridgestone | BRIDGESTONE TGK A | Comforser | Continental | CONTINENTAL TGK A | COOPER | Dayton | Debica | Dunlop | DUNLOP TGK A | EGYÉB | EGYÉB TEHERABRONCS | Falken | FALKEN TGK A | FIRENZA | Firestone | FIRESTONE TGK A | First Stop | FORTUNE | Forward | Fulda | FULDA TGK A | FUTÓZOTT TGK | Gerutti | Gislaved | GOALSTAR | Goform | Goodyear | GOODYEAR TGK A | Gripmax | GT Radial | Haida | Hankook | HANKOOK TGK A | INFINITY | INFINITY TGK A | Kleber | Kormoran | KORMORAN TGK A | Kumho | KUMHO TGK A | Lanvigator | LAUFENN | Linglong | Longmarch | Malatesta | Marangoni | Marshal | Mastercraft | Matador | MAXXIS | MENTOR | Michelin | MICHELIN TGK A | MOMO | Mudster | NANKANG | Nexen | Nokian | Norauto | Opals | Pirelli | PIRELLI TGK A | Pneumant | Point S | ROADSTONE | ROTALLA | SAETTA | SAILUN | Sava | SAVA TGK A | Sebring | Seiberling | Semperit | SEMPERIT TGK A | Sonny | SPEC.ATV,QUAD | SPORTIVA | STARFIRE | STRIAL | SUMITOMO | Sunitrac | Sunny | Superia | Tecar | Tianfu | TORQUE TGK A | TOYO | Triangle | Uniroyal | VLI | Voltyre | Vredestein | Xterrain | Yokohama | Zeetex | ZETUM
    Nyári gumi | Téli gumi | Négyévszakos gumi | Személy | Kisáruszállító | Motorkerékpár | Terepjáró | Használt is | Akciós | Lézeres futóműbeállítás | Bankkártyás fizetés telephelyünkön | Klímatöltés | Fenijavítás | Futómű szervíz/állítás | Fékjavítás | Olajcsere | Vizsgáztatás, vizsgára felkészítés | Autodiagnosztika | Autóvillamosság | Autójavítás | Autó klíma javítás | Kerekek szezonális tárolása | Használtgumi értékesítés | Akkumulátor értékesítés | Flottaszerviz | Váltóméret számoló | Könnyűfém felni értékesítés | Biztonsági gáz töltés! | Új gumiabroncs értékesítés | Győztes OFF-ROAD abroncsok | Gumiszerelés | Házhozszállítás | Gumiabroncs megsemmisítés! | Kátyúgarancia

    Alkatrészek:

    Akkumulátor | Defekt stop | Kerékanya | Kerékcsavar | Kerékőr | Motorolaj | Nyomtávszélesítő: